Bona acollida de la visita de Petit Format a Púbol

02.04.2019

Els Amics dels Museus Dalí van gaudir d'una visita de Petit Format per conèixer a fons l'obra de nova adquisició El Molí. Paisatge de Cadaqués. c. 1923, el passat diumenge 31 de març. L'activitat va ser molt ben acollida per part dels socis perquè va permetre descobrir una obra poc coneguda en un entorn privilegiat com és el Castell de Púbol.

La visita, conduïda per Ada Pruneda, es va endinsar en l'etapa primerenca de la pintura d'un Salvador Dalí de només 19 anys d'edat però que estava al corrent del que passava a Catalunya i a Europa. En aquesta obra que és una interpretació personal del paisatge de Cadaqués, es veu com tots aquests coneixements artístics hi ténen cabuda.

En acabar, els Amics van seguir disfrutant de la visita al Castell i els jardins,  gaudint de la tranquil.litat que s'hi respira i del paisatge rural del Baix Empordà.