Josep Playà presenta el seu nou llibre 'Dalí Esencial' sota la cúpula del Teatre Museu

15.11.2018

Josep Playà Maset, periodista de La Vanguardia i membre de la junta directiva dels Amics dels Museus Dalí, presenta el proper dilluns dia 19 de novembre, al Teatre - Museu de Figueres, el seu llibre Dalí esencial. El gran provocador del siglo XX editat per Libros de Vanguardia. Es tracta d'un treball que intenta posar al dia la biografia, l'obra i l'impacte que suposa Salvador Dalí, trenta anys després de la seva mort.

El llibre analitza aspectes poc coneguts de la biografia daliniana com ara els happenings que va fer per tot el país, no sempre ben rebuts en el seu moment, o el procés de gestació del seu museu de Figueres. Es repassen aspectes enigmàtics de la seva biografia com ara el seu testament, la decisió de ser enterrat al Teatre-Museu o el repartiment del llegat i com la Fundació Gala-Salvador Dalí ha sabut convertir avui la marca Dalí en una icona d'èxit tal com l'artista va fer amb les seves obres.

L’acte es farà el proper dilluns 19 de novembre a les 19.00 sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí de Figueres.  La presentació serà a càrrec de Montse Aguer directora dels Museus Dalí. I Màrius Carol, director de La Vanguardia, dialogarà amb Josep Playà, autor del llibre.

Els Amics hi tenim places reservades, són limitades i es van atorgant per ordre d’inscripció. Si voleu assistir a l'acte, reserveu el vostre lloc contestant aquest missatge o bé al telèfon 972 677 520