Conferència i lectura de textos dedicats a Gala a Púbol

18.07.2018

L'associació Amics dels Museus Dalí ha organitzat una activitat per aquest divendres 20 de juliol a les 8 del vespre al Castell Gala Dalí de Púbol. L'acció és gratuïta i va adreçada als seus socis però alhora estarà oberta al públic general.

L'activitat dels Amics dels Museus Dalí a Púbol constarà de dues parts: d'una banda, Bea Crespo i Clara Silvestre, coordinadores del Centre d'Estudis Dalinians de la Fundació Dalí, llegiran una selecció de poemes i escrits que Salvador Dalí i altres grans noms de la literatura del segle XX van dedicar a Gala. De l'altra, la rapsode Imma Carrion, vinculada a La Funcional Teatre, ens permetrà conèixer Gala a través dels seus textos autobiogràfics. La tria dels textos ha anat a càrrec de Bea Crespo i Clara Silvestre amb l'objectiu de desvetllar noves facetes de la vida de Gala, més enllà del seu rol com a musa i esposa de Salvador Dalí.

L'acció s'emmarca en el context de l'exposició Gala Salvador Dalí. Una habitació pròpia a Púbol, que es pot veure fins al 14 d'octubre al Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC).