Visita al Castell de Púbol i a la mostra 'Elles Fotografien'

09.06.2018

Els Amics dels Museus Dalí vam visitar el Castell de Púbol el passat divendres 8 de juny. Va ser una activitat molt interessant ja que es van redescobrir l'interior i els jardins de la fortificació que Dalí va regalar a Gala en una trobada exclusiva per als socis, a més de conéixer  l’exposició Elles Fotografien Dali de la mà d'una de les seves comissaries Bea Crespo.

Una visita molt profitosa per veure que hi van haver diferents dones que es van endisar en petits moments de la vida de l’artista. És un recull cronològic que comença amb la captura d'instants molt íntims de Salvador Dalí i poc a poc, amb el pas del temps i les obres d'aquestes fotògrafes, podem anar veient com es va obrint al món fins a deixar veure el personatge en que es va convertir.

Després vàrem sortir per anar a sopar a Can Bosch  i, per acabar la vetllada, vàrem tornar a la Terrassa del Castell per asistir al concert de Maria Arnal i Marcel Bagés dins del festival Ítaca

Un concert que no ens va deixar indiferents per la seva manera molt peculiar de posar música a poemes i textes amb una veu espectacular i potent i alhora fràgil, acompanyada sàviament per la guitarra i gravacions de veus.