Seguranyes i Playà s'endinsen en la vida familiar dels Dalí

19.06.2018

La historiadora de l'Art Mariona Seguranyes i l'estudíós i periodista Josep Playà, tots dos membres de la Junta dels Amics dels Museus Dalí van protagonitzar dijous, dia 14 de juny, un col·loqui a l'entorn de l'exposició i el llibre Els Dalí de Figueres, sota la cúpula del Teatre - Museu Dalí de Figueres.

L'acte, amb format d’entrevista, ens va endinsar a la vida familiar del pintor amb moltes anècdotes i vivències, explicades des del punt de vista de la recerca d’informació i les troballes documentals, que juntament amb les encertades aportacions van anar fent un guiatge que va recorrer diferents èpoques, començant pels avis, seguint pels pares i germans fins arribar a la ruptura amb la família, posant molt d’ènfasis amb la relació entre Salvador Dalí i la seva germana Anna Maria.

Aquí podeu recuperar el col·loqui, des del nostre canal de YouTube