Conversa sobre 'Els Dalí de Figueres' amb Mariona Seguranyes i Josep Playà

10.06.2018

Els Amics dels Museus Dalí tenim una nova activitat a punt per aquest dijous 14 de juny a les 21.30h sota la Cúpula del Teatre Museu Dalí de Figueres. Es tracta d'una conversa entre la historiadora de l'Art Mariona Seguranyes i l'estudíos i periodista Josep Playà, tots dos membres de la nostra Junta.

Un col.loqui que enllaça amb la publicació del llibre de la Mariona Seguranyes Els Dalí de Figueres i l'exposició, amb el mateix nom, que vam visitar al mes de maig al Museu de l'Empordà.

Si voleu asistir-hi només cal que us hi apunteu a amics@fundaciodali.org o al telf. 972 677 520 teniu temps fins aquest mateix dijous al migdia. L'aforament és limitat però encara hi ha places lliures.