Els veïns de l'Eixample guanyen el premi a la creu més daliniana

04.05.2018

Figueres ha tornat a celebrar el tradicional Concurs de Creus de Maig durant les Fires i Festes de la Santa Creu de Figueres. Com ja és habitual, els Amics dels Museus Dalí han lliurat el premi a la més daliniana, realitzada per l'Associació de Veïns de l'Eixample.

El guardó al millor disseny se'l va tornar a endur l'Associació de Veïns del Turó Baix-Nova Estació, un reconeixement que també van guanyar en les tres últimes edicions. L'original composició constava d'un quadre que emmarcava una creu feta de flors vermelles i un ou amb reminiscències dalinianes.

La més tradicional va ser per a la Fundació Clerch i Nicolau; el premi popular se'l va endur la de Vilatenim; la de la plaça de l'Estació va guanyar en la categoria de més original; i la creu dels Amics de Sant Baldiri ho van fer com a millor composició floral. L'accèssit va ser per a la Creu de Maig del Casal de la Gent Gran.