Spellbound d’Alfred Hitchcock obre el segon minicicle de Cinema Dalinià

20.11.2017

Spellbound (1945) d’Alfred Hitchcock ha obert la segona edició del minicle de Cinema Dalinià organitzat pels Amics dels Museus Dalí, amb la col·laboració del Cineclub Diòptria.

Abans de la projecció de la pel·lícula Spellbound (1945), en què Salvador Dalí va col·laborar, Carme Ruiz, curadora en cap del Centre d’Estudis Dalinians, va parlar del binomi Hitchcock – Dalí i dels motius pel quals sorgeix aquesta col·laboració entre els dos artistes.

La segona sessió serà el 29 de novembre amb la presentació del documental La Vida Secreta de Portlligat. La Casa de Salvador Dalí, un documental de la Fundació Gala-Salvador Dalí realitzat per DocDoc Films. Dirigit per David Pujol, qui comparteix guió amb Montse Aguer, ha estat guardonat amb dos premis del Arte Non Stop Festival International Film & Art Festival BA 2017 i amb el Premi d’Or en la categoria de llargmetratges de museus de l’AVICOM, el Comité Internacional de l’Audiovisual, Noves Tecnologies i Mitjans Socials de l’ICOM, el Consell Internacional de Museus. La presentació anirà a càrrec de Montse Aguer, directora dels Museus Dalí, i David Pujol, realitzador, guionista i productor de Doc Doc Films.

Les sessions són gratuïtes i es fan a La Cate de Figueres