Recordem els quaranta anys dels cursos de Dalí sota la cúpula del Teatre-Museu

27.11.2016

Petra Vlasman ha descobert alguns dels secrets del l'obra Carnaval de Cultures que presideix el pati interior del Teatre-Museu Dalí de Figueres en una nova visita de petit format exclusiva per als associats aquest diumenge, dia 17 de novembre. La propera serà per conéixer Poesia d’Amèrica el 18 de desembre.

Amb aquestes activitats comencem el tram final de l'any de la nostra programació. El 15 de desembre, commemorarem el quaranta aniversari dels cursos de pintura de Salvador Dalí va donar sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí. La historiadora Mariona Seguranyes i el periodista Josep Playà han recopilat el testimoni de nombrosos alumnes d’aquelles classes que han quedat recollits en una projecció audiovisual que es presentarà en aquell acte.

La mainada dels socis també són protagonistes d’aquesta recta final amb la seva participació en el Tallers de Nadal organitzats els dies 3, 10 i 17 de desembre; i s’ha programat una visita Nadalí per als nostres associats que, de la mà de Bel Bellvehí i Anna Garcia, permetrà descobrir l’enllumenat dalinià que il·lumina Figueres durant les festes de Nadal.

Els tallers i la visita són exclusius per als socis i es requereix reserva prèvia trucant al 972 67 75 20 o enviant un correu a amics@fundaciodali.org. La conferència és oberta a tothom. Aforament limitat.