"El Museu Dalí és la cristal·lització del pensament del Ramon Llull"

18.11.2016

Fiona Mata, col·laboradora del Centre d’Estudis Dalinians, va pronunciar la conferència A través dels ulls de Salvador Dalí: Ramon Llull el dijous dia 17 de novembre, a dos quarts de 8 del vespre, sota la cúpula del Teatre – Museu Dalí de Figueres.

Entre d'altres afirmacions, va recordar les paraules d'Ignacio Gómez de Liaño que va dir: "El Museu Dalí és la cristal·lització del pensament de Ramon Llull".

Aquí teniu l'enregistrament d'aquesta conferència organitzada pels Amics dels Museus Dalí emmarcada s’emmarca en el programa d’actes de l’Any Llull en què es commemoren els 700 anys de la mort de l’escriptor català.