Un concert d’Estem d’Acords protagonitza la trobada anual Amics dels Museus Dalí sota la cúpula de Teatre - Museu

30.07.2016

L’anual trobada dels Amics dels Museus Dalí va tenir la música com a principal protagonista un any més. El cor de cambra Estem d’Acords, que celebrarà molt aviat el seu segon aniversari, va ser la formació convidada d’aquesta edició i va captivar el públic amb un repertori amb arranjaments a 3, 4 i 5 veus de cançons reconegudes de musicals, cantautors i grups, amb alguna incursió també en el món dels clàssics.

Les 150 persones assistents al concert, aforament màxim sota la cúpula del Teatre Museu, varen poder gaudir de la interpretació, entre d’altres, de Technologic Get Lucky de Daft Punk (versió Pentatonix), Lacrimosa (W. A. Mozart), El carrer dels jocs florals de Joan Masdeu, Marry You de Bruno Mars i Bohemian Rhapsody de Queen, que varen merèixer l’unànime reconeixement dels espectadors amb els seus aplaudiments i que la jove formació va agrair amb diversos bisos.

Estem d’Acords és un cor nascut d’un grup d’estudiants del Centre d’Estudis Musicals Pep Ventura de Figueres i que va estrenar-se a l’Acustiqueta de l’any 2014. Al cap de poc temps van doblar el nombre de cantaires fins arribar a la formació actual d’onze noies: Txell Garcia, María Gómez, Txell Alabert, Paula Galli, Irene Costa, Judit Camps, Laura Arolas, Lídia Aísa, Claudia Galli, Marina Comas i Rosanna Font; i quatre nois: Pol Bellezza, Sergi Aznar, Bernat Cabrera i Adrià Pons, amb acompanyament al piano de Pere Puig.

Després de la seva actuació, i del refrigeri final al Pati dels Pans, els assistents varen visitar les dues exposicions temporals que aquest estiu es poden veure al Teatre-Museu: Variants de Dali's mustache amb 23 retrats que el fotògraf Philippe Halsman va fer de Dalí i De somnis, passejos nocturns i vivències amb 18 aiguades i 5 dibuixos amb una temàtica en comú, l'època en què Salvador Dalí va residir a Madrid entre els anys 1922 i 1926.