Quico Pi de la Serra tanca la vetllada dels Amics al Castell de Púbol

31.05.2016

Els Amics dels Museus Dalí gaudirem, el proper dissabte 4 de juny, d’una vetllada al voltant de l’exposició temporal del Castell de Púbol titulada Dalí, Shakespeare, Visconti que aprofundeix en la relació de Salvador Dalí amb les arts escèniques, i que s’ha adherit a la commemoració del 400è aniversari de la mort de William Shakespeare tot i rememorant un moment important de la història del teatre del món occidental.

La vetllada constarà d’un sopar a can Bosch maridat amb vins de la DO Empordà, la visita a l’exposició i, per últim, un concert de Quico Pi de la Serra en el marc del Festival Ítaca, una programació que aglutina propostes culturals de qualitat a un preu assequible amb l’objectiu de reivindicar la cultura com a dret bàsic.

Aquesta activitat és oberta a tothom. El preu pels socis és de 45 € i dels no socis de 55€ (amb els desplaçament des de l’estació d’autobusos de Figueres) i 37€ per soci i 47 € pels no socis (sense el desplaçament),

Per a reserves o qualsevol dubte truqueu al 972 677 520 o a amics@fundaciodali.org.