Els Amics dels Museus Dalí gaudeixen de l'art del XIX i XX al MNAC

07.03.2016

Els Amics dels Museus Dalí ha organitzat una sortida cultural a Barcelona aquest diumenge dia 6 de març.

L’objectiu ha estat descobrir la remodelació del primer pis del Museu Nacional d'Art de Catalunya corresponent a la col·lecció d'art dels segles XIX i XX. Oberta al públic des del setembre del 2014, presenta una nova museïtzació amb un fil conductor temàtic i no cronològic com anteriorment.

El dia ha començat per la visita guiada seguida d'un temps lliure pel museu on cadascú ha pogut gaudir de la col·lecció sencera o d'altres exposicions del mateix MNAC.

A continuació, les 26 persones que integraven el grup han dinat al restaurant del museu davant d'unes magnífiques vidrieres que s'obren sobre tot Barcelona.

La jornada ha continuat a la Rambla al Teatre Poliorama on s'ha assistit a una funció de l'obra ‘Florido Pensil. Nenes’, que presenta un retrat a la educació femenina sota el franquisme. Una obra plena d'humor i de sarcasme protagonitzada per les grans actrius Lloll Bertran, Victòria Pagès, Mireia Portas, Isabel Rocatti i Roser Batalla. El públic que omplia el teatre s'ha manifestat entregat i satisfet.