diumenge, 6 de març de 2016

Els Amics dels Museus Dalí gaudeixen de l'art del XIX i XX al MNAC

Els Amics dels Museus Dalí ha organitzat una sortida cultural a Barcelona aquest diumenge dia 6 de març.
Participants a la sortida cultural a Barcelona

L’objectiu ha estat descobrir la remodelació del primer pis del Museu Nacional d'Art de Catalunya corresponent a la col·lecció d'art dels segles XIX i XX. Oberta al públic des del setembre del 2014, presenta una nova museïtzació amb un fil conductor temàtic i no cronològic com anteriorment.

Els participants han pogut gaudir del MNAC durant tot el matí
El dia ha començat per la visita guiada seguida d'un temps lliure pel museu on cadascú ha pogut gaudir de la col·lecció sencera o d'altres exposicions del mateix MNAC.

A continuació, les 26 persones que integraven el grup han dinat al restaurant del museu davant d'unes magnífiques vidrieres que s'obren sobre tot Barcelona.

La jornada ha continuat a la Rambla al Teatre Poliorama on s'ha assistit a una funció de l'obra ‘Florido Pensil. Nenes’, que presenta un retrat a la educació femenina sota el franquisme. Una obra plena d'humor i de sarcasme protagonitzada per les grans actrius Lloll Bertran, Victòria Pagès, Mireia Portas, Isabel Rocatti i Roser Batalla. El públic que omplia el teatre s'ha manifestat entregat i satisfet.