Meadows Museum de Dallas compra de l'obra 'L'homme poisson' de Salvador Dalí

29.01.2016

El Meadows Museum de Dallas ha ampliat la seva col·lecció d'art espanyol amb la compra de l'obra 'L'homme poisson', una important peça de l'etapa surrealista primerenca de Salvador Dalí.

El quadre, el primer de Dalí que entra a formar part d'un museu a Texas, serà la peça central de l'exposició que el Meadows dedicarà a Dalí del 30 de gener al 19 de juny, i posteriorment s'exhibirà juntament amb les obres d'altres artistes espanyols, com Maria Blanchard, Juan Gris, Joan Miró o Pablo Picasso.

'L'homme poisson' ('Home peix'), oli sobre llenç pintat en 1930, és una obra realitzada durant un dels períodes més prolífics i creatius de l'artista espanyol.