El primer torró surrealista

05.12.2015

'El primer torró surrealista', així s'anomenaven dos dels tallers de Nadal d'aquest mes de desembre inspirant-se del nom d'un quadre de 1922 pintat per Dalí.

Després d'anar a la Sala d'Obres Mestres, i a la sala d'exposició temporal a veure obres de Dalí on intervé un joc de miralls, els quinze nens conduits Petra Vlasman i Marta Aumatell han anat a preparar el seu torroó surrealista amb el qual se'ls han retratat amb un joc de miralls semblants als utilitzats per Salvador Dalí.

Les fotos resultants s'exposaran als aparadors de la ciutat de Figueres durant les festes de Nadal. Aquesta activitat ha estat organitzada pels serveis educatius de la Fundació Gala - Salvador Dalí i els Amics dels Museus Dalí.