21 persones participaran al taller de Nadal de demà, dissabte 5 de desembre

04.12.2015

Ja està tot a punt pel taller surrealista de demà. 11 nens i nenes prepararan el seu primer turró surrealista ... de cartró..

Què farem?

VISITA GUIADA:

Al Museu fem un recorregut, mirant les obres de la sala Obres Mestres al 3r pis i les de la Sala ‘Velázquez’, on veiem que en Dalí obtenia efectes òptics amb miralls.

Quan caminem després cap a l’espai del taller, ens fixem als elements comestibles a l’exterior del Museu.

TALLER ARTÍSTIC:

Pensant amb Nadal, utilitzarem tots els ingredients per poder elaborar un bon torró surrealista (de cartró..!) i dissenyarem la seva capsa.

Després ja podrem parar la taula del dia de Nadal, i fotografiar-nos multiplicant infinitament (utilitzant miralls) amb el nostre primer torró acabat de fer.