Visita de Petit Format a la Sala Tresor

19.02.2015

El passat 15 de febrer vam fer la nostra darrera visita de Petit Format d'aquest hivern, i ho vam fer amb la Sala del Tresor, que a pesar del seu tamany reduït, en el seu interior allotja alguns dels quadres més importants del museu, com el quadre de la Leda Atòmica, L'expectre del Sex-Appeal o El pa, entre d'altres.

La Silvina va ser la guia encarregada de passejar-nos pels nombrosos detalls que amaguen les obres d'aquesta sala, i a més, ens va proposar un joc al més pur estil dalinià: un cadàver exquisit en forma de poema, sorgit de les paraules que cada quadre suggeria als Amics que feien la visita. Aquest en fou el resultat:

"La Guia, llunyania
Imatge amb mirall.