Inauguració de l'exposició "40 anys del Museu Dalí" a Perpinyà

03.02.2015

El passat 31 de gener els Amics dels Museus Dalí vam assistir a la inauguració de l'exposició 40 anys del Museu Dalí a la seu de la Casa de la Generalitat a Perpinyà. Aquesta exposició ha estat realitzada per la nostra associació, i després d'haver estat exposada a Figueres durant l'estiu del 2014 -any en què es celebrà el quarantè aniversari de l'obertura del Teatre-Museu Dalí-  ens omple de plaer saber que ara la podran gaudir els nostres veïns del nord.

Els panells que componen la mostra es podran visitar en aquesta seu fins al mes de juny; a l'estiu està previst d'exposar-los al hall de l'estació de tren de Perpinyà, dins dels actes de commemoració dels 50 anys del Viatge Triomfal que feu Dalí de Ceret a Perpinyà i que culminà amb la famosa proclamació daliniana: "La Gare de Perpinyà és el Centre del Món".

Des de la nostra associació volem agrair a Josep Puigbert, director de la Casa de la Generalitat a Perpinyà, per l'amable acollida que ens van lliurar. Continuarem treballant plegats en la tasca de difondre la cultura daliniana  i enfortir els vincles culturals entre les comarques al nord i al sud dels Pirineus.