Visita de petit format - Palau del Vent

19.01.2015

El darrer 18 de gener els Amics del Museu Dalí vam poder gaudir de la visita de Petit Format de la sala Palau del Vent. En aquesta visita guiada, la Marta Autamell -després d'haver fet una magnífica tasca de documentació- ens va explicar detalladament tots els secrets d'aquesta sala tan plena de simbologia per a Dalí.

Les visites de Petit Format que els Amics del Museu Dalí han organitzat en col·laboració amb el servei educatiu de la Fundació Gala-Salvador Dalí són una excel·lent oportunitat per conèixer en detall les principals sales del museu. Són visites d'aproximadament una hora i mitja de durada i que versen exclusivament sobre una sala. Apart de fer un recorregut visual de les obres que s'hi exposen, l'explicació recull també totes les observacions i proclames que el geni empordanès va fer sobre la concepció i creació de cada sala.