Amics dels Museus Dalí presenten una mostra sobre la inauguració del Teatre-Museu Dalí

25.07.2014

Dijous 31 de juliol a 2 quarts de 9 del vespre a la Plaça de la Palmera s'inaugurarà una mostra al carrer sobre la inauguració del Teatre-Museu Dalí ara fa 40 anys.

La constitueixen dotze plafons que recullen imatges i textos i que permeten repassar l’evolució de l’antic Teatre Principal de Figueres, inaugurat el 1850 i enrunat per un incendi el 1939, fins a la seva inauguració com a Teatre-Museu Dalí l’any 1974.

Aquest muntatge ha comptat amb la participació de la Fundació Gala – Salvador Dalí i l’Ajuntament de Figueres.

La inauguració estarà amenitzada per la Colla Gegantera de Figueres que proposarà una cercavila fins al Teatre-Museu Dalí

Aquest acte és obert a tothom.