Una sortida per recordar

13.03.2014

Per primera vegada vàrem haver de penjar el cartell de "complet" a la sortida que organitzàvem el 8 de març al Palau Güell i al Teatre Nacional de Catalunya.

I la veritat és que tothom en va tornar encantat. El Palau Güell va enlluernar, va fer somniar, va deixar perplexes a tots els participants davant de l'enginy, la bellesa, la generositat de les formes i dels materials.

I la tarda vàrem anar al Teatre Nacional per assistir a una representació de Doña Rosita la Soltera o el lenguaje de las flores de Federico Garcia Lorca. Un regal pels sentits, una gran bellesa tant plàstica com auditiva. Un text magnífic, molt ben expressat pels actors, una escenografía sòbria i eficaç, uns colors preciosos, un vestuari molt cuidat i bonic. Una tarda magnífica.