El Teatre-Museu Dalí, sala a sala

02.09.2013

El Teatre-Museu Dalí no és un museu convencional. No és un edifici on s'exposen obres. És una obra en sí, una obra d'art total, i cada objecte, detall, obra és al lloc que és per una raó imperativa d'ordre artístic i creatiu.

Amics dels Museus Dalí té el propòsit de donar a conèixer aquests entrellats als seus socis.

Per això s'ha dissenyat un cicle de visites de petit format on cada mes es visitarà una sala diferent.

La cita serà el 3r diumenge de mes i caldrà apuntar-se a cada visita trucant al 972 67 75 20 o escrivint a amics@fundaciodali.org. No cal apuntar-se a tot el cicle. L'activitat és gratuïta.

Encetem el cicle el diumenge 15 de setembre a les 18h i visitarem la Sala Obres Mestres, al 3r pis del museu. Les visites tenen una duració prevista d'una hora aproximadament.

Animeu-vos!!!