dilluns, 8 d’abril de 2013

Una excursió al cor de Catalunya

Dissabte passat, dia 6 d'abril, ens en vàrem anar força lluny de l'Empordà, una bona colla.
Després de travessar la muntanya pel túnel de Bracons, vàrem entrar a la plana de Vic emboirada a primera hora del matí. El temps d'enfilar l'eix del LLobregat, el dia ja s'havia aixecat.
Ens va rebre la colònia Viladomiu Nou, tota neta, endreçada, silenciosa, amb les primeres flors oferint els seus colors esclatants.

Dins la Torre de l'Amo
La visita a la Torre de l'Amo de la colònia va ser la descoberta d'un món, d'una societat, d'unes problemàtiques socials...
El sol estava totalment present quan vàrem pujar a dalt de tot de la torre per veure la perspectiva de les altres colònies a llarg del riu.
Un dinar senzill a Gironella i ens vàrem deixar rodolar fins a Vic el temps d'una migdiada.
El nostre objectiu era travessar el casc antic a peu i visitar la col·lecció romànica i gòtica del Museu Episcopal. Un art que sempre sorprèn i meravella.
Com a colofó del dia, vàrem visitar un petit museu dedicat als trens miniatura. Una maqueta espectacular, reunint molts ambients i momunents del món sencer, amb milers de figurines diminutes va alegrar tots els participants.

Màgic Món del Tren