Pròxima sortida: el 6 d'abril de 2013

15.03.2013

Anirem al cor de Catalunya.

Descobrirem la història social de les colònies textils.

Anirem de bon matí a Gironella (Berguedà) on visitarem la Torre de l'Amo de Viladomiu Nou, que ha estat convertida en Centre d'Interpretació del patrimoni del conjunt de les colònies tèxtils.

Descobrirem alternativament la vida a la colònia des del punt de vista dels amos i del dels treballadors i treballadores de la colònia, visitant les diferents estàncies de la casa.

Dinarem a Cal Pajares de Gironella i seguidament baixarem el Llobregat per anar a Vic a visitar el Museu Episcopal de Vic, el nou edifici del qual es va inaugurar el 2002.

Si no estem massa cansats encara hi haurà una visita sorpresa a prop de Vic.

Preu de la sortida: 55€ per soci i 65€ per no soci.

Sortida a les 7h45 de l'estació d'autobusos de Figueres. Tornada sobre les 20h30 al mateix lloc.

Inscripcions al 972 67 75 20 de 9 a 1 o escrivint a amics@fundaciodali.org.