Viatge dalinià

14.01.2013

Varen ser  dies altament dalinians i plens d'art.

La visita far va ser l'exposició Dalí al Centre Pompidou. Un moment màgic, una emoció indescriptible davant de tants quadres i tantes meravelles conegudes i desconegudes, imatges, vídeos, performances...

Després la recepció a la Delegació de la Generalitat on el periodista Josep Playà en va oferir una conferència sobre la relació de Dalí amb París.

Una visita al Museu Moreau on Dalí va anunciar públicament la creació del seu museu a Figueres.

La Ruta Dalí també va ser un moment molt especial on es van resseguir llocs de vida i d'actuacions dalinians.

Completàvem l'activitat cultural del viatge amb una visita a l'exposició Hopper al Grand Palais i una visita amb sopar de gala al Museu d'Orsay.