divendres, 6 de juliol de 2012

Visita al Museu de l'Empordà

Dijous 5 de Juliol -
La directora del Museu de l'Empordà, Anna Capella, ofereix a Amics dels Museus Dalí una visita comentada a l'exposició sobre la pintora Ángeles Santos.
Una desena d'obres representen la primera època de l'artista realitzada entre els 18 i els 20 anys, on la seva obra evoluciona des del retrat psicològic fins a un món oníric i surreal. La generació del 27 es fixarà en ella i la seva carrera promet. Però la seva activitat creativa es veurà interrompuda durant unes 2 dècades per temes d'ordre personal i de salut per reprendre amb un caire molt més acadèmic i comercial en els anys 1950. La segona part de l'exposició presenta obres pintades a Figueres en els anys 1950. Dona independent, ha tingut com a objectiu viure de la seva pintura.

Recomanem les visites comentades que el Museu de l'Empordà ofereix els dissabtes 21 de juliol i 18 d'agost a les 18h.