dijous, 12 de juliol de 2012

Una vetllada a Púbol

Dissabte 9 de juny de 2012
Foto: Y. Heinert
Cita a Púbol en visita privada per a Amics dels Museus Dalí: el Castell Gala Dalí obre les seves portes en exclusiva als socis per donar-los l'oportunitat de descobrir l'exposició temporal 2012. Enguany aquesta ha estat realitzada al voltant d'un document filmat comprat recentment per la Fundació Dalí on l'artista treballa a la creació d'un cronoholograma.
Jordi Artigas, coordinador de la Casa-Museu Castell de Púbol, rep els membres del grup a peu d'escales i presenta les exposicions de Púbol com a laboratori museològic, on queden plasmats els resultats de les investigacions del Centre d'Estudis Dalinians.
La comitiva puja les escales i es dirigeix al menjador del Castell transformat en sala de conferència on Carme Ruiz, coordinadora d'aquest centre, fa una presentació de la mostra, fent un repàs a la relació de Dalí amb la ciència en general i amb la recerca de la tercera dimensió a través dels hologrames en particular.
A continuació el grup es desplaça a l'espai expositiu per més comentaris en directe.
La vetllada continua al voltant d'una taula de bufet, instal·lada a l'eixida del Castell. Són moments relaxats, d'intercanvi, de glamour... abans del concert de jazz que està programat a les 10 del vespre en els jardins del Castell en el marc del festival JazzPera12. Actuen Carma Canela i Jordi Matas.